Azt álmodtam, hogy Bazsi lemegy és megöli a földszinti saroklakásban élő idős gonosz házaspárt. (Valóban gonoszak voltak, vagy csak én tettem hozzá utólag álmomban, hogy “enyhítő körülményt” produkáljak neki?) Mikor feljött és elmondta, megrémültem, hogy hamarosan itt lesz a rendőrség, és nekünk hazudnunk kell. Fel sem merült bennem, hogy Bazsi ellen vallok, hosszasan készültünk az alibi kidolgozására. Egész szépen hazudtunk is, csak mikor a helyszínen megtalálták Bazsi arany(!)fogának egy darabját, akkor buktunk le, és Bazsi bevonult a börtönbe. Én meg félálomba ébredve konstatáltam, hogy egyedül alszom az ágyban, mert Bazsi börtönben van. Aztán megfordultam, és láttam, hogy ott fekszik mellettem, akkor kezdett derengeni, hogy mindezt valószínűleg csak álmodtam. Reggel megnéztem az álmoskönyvben:

Börtön: egészségi állapot hanyatlása, jószerencse
Fog: ha kihull, egy atyádfia meghal (ezüst fog: gazdagság; aranyfogat nem találtam)
Arany: külső csillogás alatt belső értéket keress. Aranyat elveszíteni: elveszted barátodat
Gyilkos: Veszedelem. Semmire sem jó. Gyilkosságot látni: levél rossz hírrel (bár nem láttam konkrétan)

Tehát: hanyatlik az egészségi állapotom, de a jószerencsének köszönhetően még idejében sikerül megfordítanom a folyamatot. Eközben valaki meghal az ismeretségi körömben. Majd a külső csillogás alatt megpróbálok belső értéket keresni valakiben vagy valakikben, de mikor rájövök, hogy nincs, elvesztem (valóban veszteség?) őt vagy őket. Mindeközben nagy veszedelem fenyeget, melyről lehet, hogy levélben értesülök. Ezek szerint már megint várható egy levél az APEH-től?

Előző éjszaka pedig azt álmodtam, hogy Bazsi épített nekünk egy faházat, ami tökéletes volt, első látásra beleszerettem, három pici szoba volt benne, meg egy nagy étkezős-konyhás nappali. Aztán mikor már kezdtük behordani a cuccokat, akkor láttam, hogy a nappali harmadában áll a víz, mert megsüllyedt a ház, és feljött a talajvíz, de aztán hamar túltettem magam, és újra nagyon örültem a háznak, és folytattam a pakolászást. Na ezt is megfejtettem:

Ház: házat rakni: tisztesség. Hosszú élet. Házibútor: vándorlás jele.
Víz: vízben gázolni: nagy fáradság.
Költözködés: hirtelen halál.

Ezek szerint tisztességes hosszú életünk lesz, és hamarosan vándorlunk (=költözünk), ami nagy fáradsággal jár, ja és valaki már megint meghal. Veszélyes a közelemben élni.
 

Szerző: Kerotarg  2010.01.08. 11:08 Szólj hozzá!

Címkék: álom

A bejegyzés trackback címe:

https://androgun.blog.hu/api/trackback/id/tr541939092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása