A szokásos gyerek-álmom most váratlan fordulattal gazdagodott.
Újszülött csecsemőmet próbáltam naphosszat altatni - sikertelenül. Már mindent megpróbáltam, fel-alá járkáltam vele, ringattam, a lelkére beszéltem, hogy csak így tud egészségesen fejlődni - semmi. Végül nagy nehezen lecsukta a szemeit, de mikor titokban visszamentem meglesni, hogy mit csinál, az ágyában társasjátékozott (egy újszülött csecsemő, tökegyedül - logikus….). Mikor odamentem hozzá megkérdezni, hogy miért teszi ezt velem, közölte, hogy ő Woody Allen reinkarnálódott személyisége, és csak kellő flegmatizmussal tud a világra tekinteni. Azt hiszem, ezt nem fogom tudni megfejteni az álmoskönyvből, ami nem biztos, hogy baj…
 

Szerző: Kerotarg  2010.02.17. 09:35 Szólj hozzá!

Címkék: álom

A bejegyzés trackback címe:

https://androgun.blog.hu/api/trackback/id/tr351939161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása